Grąžinimo priežastis
Kaip norėtumėte atgauti pinigus?

* Grąžinama nekokybiška prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.). Grąžinant prekę būtina pateikti popierinį (atspausdintą) jos įsigijimo dokumentą (užsakymo numerį, pavedimo kopiją).
Grąžinant prekes, naudokitės bendrovėmis Omniva, DPD, arba LP EXPRESS paslaugomis. Prekes Jums reikia pristatyti į artimiausią paštomatą, pasirinkę:

  • Omniva paštomatą nurodykite pristatymo adresą Omniva paštomatas Alytaus PC ARENA paštomatas (Ūdrijos g. 1, 62411 ALYTUS);
  • DPD paštomatą nurodykite pristatymo adresą PC Arena DPD paštomatas (Ūdrijos g. 1, 62411 ALYTUS);
  • LP EXPRESS paštomatą nurodykite pristatymo adresą LP EXPRESS paštomatas (Ūdrijos g. 1, 62411 ALYTUS);

Gavėjas: Jūratė Jaciunskienė. Tel. +370(611)35585.

Siuntos numeris privalo būti pateiktas Pardavėjui ne vėliau kaip per 24 val. po išsiuntimo.
Už prekes sumokėtos lėšos bus grąžintos per 5-7 darbo dienas nuo gautos siuntos patikrinimo dienos. Išimtiniais atvejais šis laikas gali būti pratęstas iki 14 dienų.

Sužinokite daugiau, kaip yra tvarkomi Jūsų asmens duomenys.